Dodací podmínky
Spediční firma GLS
• Zboží vám bude doručeno do 24 hodin (v případě, že je skladem) k vašemu bytu (za 1. uzamykatelné dveře). Ve dnech pracovního volna a pracovního klidu dodací lhůta neplyne.
• Před odesláním zboží vám bude zaslán informační e-mail (uvedený při tvorbě objednávky) s elektronickou fakturou v příloze.
• Telefonické avizace doručení předem ZDARMA. Řidič Vám zavolá přibližně hodinu před svým příjezdem.
• Zboží můžete platit bankovním převodem předem (Fio banka EUR č. Účtu: 2201904339/2010, IBAN: SK12 8330 0000 0022 0190 4339, swift: FIOZSKBAXXX), dobírkou nebo platební bránou ComGate. Dodání je zajišťováno spediční firmou, která je specialistou na zásilky i větších rozměrů.
• Cena přepravního a balného spediční firmou GLS do 1500 CZK je 120 CZK.
• Cena přepravního a balného spediční firmou GLS nad 1500 CZK je ZDARMA.
Doprava do Česka a jiných členských států EU
Dodací lhůta mezi Slovenskou a Českem (nebo SR / ČR) je 48 hodin a počítá se od 18:00 hod dne převzetí zásilky.
Ceny dopravy
Aktuální ceny dopravného se všemi variantami naleznete zde nebo v sekci Objednávka. Ceny jsou uvedeny s DPH.
Reklamace mechanického poškození z přepravy:
Zákazník je povinen zkontrolovat obal zásilky a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. V opačném případě je nutné sepsat s řidičem reklamační protokol nebo zásilku odmítnout. Mechanické poškození výrobku v neporušeném obalu je nutné nahlásit do 3 dnů od převzetí zásilky. Na pozdější reklamaci tohoto charakteru nebude brán důraz s ohledem na reklamační podmínky dodavatele.